Złap je wszystkie! Stare etykiety AleBrowaru

DSCF6619

Tak, jak już pisałem przy okazji recenzji Rowing Jacka, AleBrowar niedawno zmienił formę swoich etykiet. Nie są już z papieru, tylko z przezroczystej folii, kontra razem z główną etykietą są na jednym arkuszu, zniknęła też krawatka. Całość wygląda teraz bardziej profesjonalnie i elegancko, poza tym znika problem z wiecznie odklejającymi się papierkami. Stare etykiety miały jednak tę właśnie zaletę, że łatwo dało się je odkleić i zachować w kolekcji, a butelka mogła posłużyć do napełnienia jej piwem domowym.

Uzbierało mi się trochę tych etykiet. Niestety nie mam wszystkich, bo brakuje mi jednej, konkretnie Naked Mummy. Nigdy nie piłem tego piwa, bo nie lubię tego stylu i w ogóle nie przepadam za cynamonem. Natomiast etykieta od Brown Foot jest mocno pomarszczona, bo chyba trochę za długo się moczyła. Miałem drugą, ładną, ale gdzieś mi zaginęła. No cóż, dobre i to… Mam jeszcze etykietę od Ortodox Stout, ale jest ona w innym stylu, a chodziło mi o zgromadzenie tych z komiksowymi postaciami.

DSCF6622a

Od zawsze podobały mi się te etykiety. Fajne jest to, że mają spójny styl, a każda ma inny kolor. Do tego postaci narysowane w groteskowym, nieco turpistycznym stylu, które niektórych szokują i odstraszają, a innych wręcz fascynują. Ja należę właśnie do tej drugiej grupy, a moją ulubioną postacią jest Rowing Jack.

Dodatkowo mam jeszcze większość krawatek, ale tutaj brakuje mi już więcej niż jednej. Mam za to dwie wersje z Rowing Jacka:

DSCF6626

3 responses to “Złap je wszystkie! Stare etykiety AleBrowaru

Skomentuj

